ROMÂNIA
JUDEŢUL NEAMŢ
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂRE
privind modificarea unei hotărâri a Consiliului Județean Neamț
Consiliul Judeţean Neamţ;
Examinând expunerea de motive nr.9074/2018 a domnului Ionel Arsene, preşedintele Consiliului Judeţean Neamţ;
Văzând raportul de specialitate nr.9074/2018 al Direcției de management, precum și rapoartele de avizare ale comisiilor de specialitate;
Luând act de dezbaterile din şedinţa plenului Consiliului Judeţean Neamţ;
În temeiul dispoziţiilor art.97 și ale art.113 alin.(2) din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1: Se aprobă modificarea lit. „a” și „b” ale pct. I.2 –Criterii specifice, Cap. I- Criterii de selecție a candidaților pentru funcția de administrator public din anexa la Hotărârea Consiliului Județean Neamț nr. 153/2016 privind aprobarea criteriilor și procedurilor pentru numirea și eliberarea din funcţie a administratorului public, precum și a atribuțiilor specifice acestei funcții, cu modificările și completările ulterioare, acestea urmând să aibă conținutul:
„a) studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul: științe economice, științe administrative, științe juridice sau științe ale comunicării;
b) vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției de minim 5 ani;”.
Art.2: Secretarul judeţului va asigura comunicarea prezentei hotărâri autorităţilor şi persoanelor interesate, prin intermediul Serviciului gestionarea documentelor, evidența lucrărilor consiliului județean și editarea monitorului oficial al județului.
PREŞEDINTE
Ionel ARSENE
CONTRASEMNEAZĂ:
SECRETARUL JUDEŢULUI
Maria-Cătălina GRĂPINOIU
Piatra Neamț
Nr. 94
Din 09 mai 2018