ROMÂNIA
JUDEŢUL NEAMŢ
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂRE
privind modificarea organigramei şi statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Neamţ
Consiliul Judeţean Neamţ;
Având în vedere prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare;
Examinând expunerea de motive nr. 13.577/2016 a domnului Ionel Arsene, preşedintele Consiliului judeţean Neamţ;
Văzând raportul de specialitate comun nr. 13.577/2016 al Direcţiei Generale Buget Finanţe şi al Direcţiei de management.
Luând act de dezbaterile din şedinţa plenului Consiliului Judeţean Neamţ;
În temeiul dispoziţiilor art. 91 alin.(2) lit.”c” şi ale art. 97 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1: Se aprobă modificarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Neamţ- anexa nr. 2 la Hotărârea Consiliului Judeţean Neamţ nr. 39/2016 pentru aprobarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Neamţ, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:
1. Funcţia publică vacantă de execuţie – consilier, clasa I, grad profesional principal, studii superioare din cadrul Compartimentului Relaţii cu Publicul şi Mass-Media -Biroul Coordonare Administraţie Publică şi Comunicare al Direcţiei Juridice şi Relaţii Internaţionale, poziţia 20 în statul de funcţii, se transformă în consilier, clasa I, grad profesional asistent, studii superioare;
2. Postul vacant de personal contractual de execuţie – consilier, studii superioare, grad profesional I din cadrul Serviciului Administrativ, poziţia 127 în statul de funcţii, se transformă în referent, studii medii, treaptă profesională II.
Art.2: Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 11 iulie 2016, sub condiţia încadrării în cheltuielile de personal aprobate prin buget.
Art.3: Secretarul judeţului va asigura comunicarea prezentei hotărâri autorităţilor şi instituţiilor publice interesate, prin intermediul Serviciului gestionarea documentelor şi editarea monitorului oficial al judeţului.
PREŞEDINTE,
Ionel ARSENE
Contrasemnează:
SECRETARUL JUDEŢULUI,
Daniela SOROCEANU
Piatra Neamţ
Nr. 144
Din 08 iulie 2016