ROMÂNIA
JUDEŢUL NEAMŢ
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂRE
privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Neamţ
Consiliul Judeţean Neamţ;
Având în vedere prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările şi completările ulterioare;
Examinând expunerea de motive nr. 19.394/2016 a domnului Ionel Arsene, preşedintele Consiliului Judeţean Neamţ;
Văzând raportul de specialitate comun nr. 19.394/2016 al Direcţiei Generale Buget Finanţe şi al Direcţiei Management, avizul nr. 46.614/2016 al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi rapoartele de avizare ale comisiilor de specialitate;
Luând act de dezbaterile din şedinţa plenului Consiliului Judeţean Neamţ;
În temeiul dispoziţiilor art. 91 alin.(2) lit.”c” şi ale art. 97 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1: Se aprobă organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Neamţ, urmând ca acestea să aibă conţinutul prevăzut în anexele nr. 1) şi nr. 2) care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: (1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 12 octombrie 2016, sub condiţia încadrării în cheltuielile de personal aprobate prin buget.
(2) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se abrogă, în mod corespunzător, Hotărârea Consiliului Judeţean Neamţ nr. 39/2016 pentru aprobarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Neamţ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.3: Secretarul judeţului va asigura comunicarea prezentei hotărâri autorităţilor şi instituţiilor publice interesate, prin intermediul Serviciului gestionarea documentelor şi editarea monitorului oficial al judeţului.
PREŞEDINTE,
Ionel ARSENE
Contrasemnează:
SECRETARUL JUDEŢULUI,
Daniela SOROCEANU
Piatra Neamţ
Nr.225
Din 10 octombrie 2016