Lucrările de modernizare a podului de la Luțca, de peste râul Siret, au intrat într-o nouă etapă. Executantul proiectului gestionat de către Consiliul Județean Neamț a turnat primul tronson al dalei de suprabetonare.
După această intervenție sunt necesare zece zile pentru a se întări dala, după care se va turna al doilea tronson, în zona mediană a podului.
Constructorul apreciază că în circa o lună va fi gata dala de suprabetonare pe întreaga lungime a podul, urmând ca în luna septembrie să se toarne grinzile marginale.
„De când a început lucrarea, s-au realizat foarte multe intervenții la nivelul acestui obiectiv, pentru că este un pod mare, lung de 216 metri, vechi de 50 de ani, la care de când a fost construit nu s-a realizat nimic pentru întreținere. Înainte de a demara proiectul de modernizare, podul crea foarte mult disconfort participanților la trafic și mi-am dorit foarte mult să îl reparăm, ca să fie oamenii mulțumiți și să circule în siguranță în zonă. De la deschiderea șantierului urmăresc îndeaproape să se facă treabă bună, de calitate, și să se respecte graficul de execuție a intervenției“, a declarat Ionel Arsene, președintele Consiliului Județean Neamț.
Podul de la Luțca face legătura între Roman – Sagna (Luțca) – Bâra și este cel mai mare pod hobanat construit pe structură de beton armat din țară.